tisdag 12 november 2013

Good ol´Merilyn

Jag lever och mår bra. Livet rusar på och förändras hela tiden. Precis så som jag tycker om att ha det. Just nu har vi en två veckors intensiv dansperiod som sedan kommer övergå i ett tre veckors etyd-arbete, där man arbetar fram en scen tillsammans med en motspelare och två tvåor som regissörer. Ska bli så roligt och utvecklande! Att vara här är verkligen en enda lång upptäcksfärd av mig själv. Är så tacksam och glad över att få vara med om det här. Regnpromenader, korstspelskvällar, improvisationsteater-stunder, basketmatcher, kramar i korridoren, frukostar i slottet, en ny plötslig vän, genusdiskussioner, spårvagnsåk... So many good times.

Men en av de allra bästa sakerna med att gå på Wendelsberg är att man får gå på fest och klä ut sig hela tiden. Här får ni en teaser inför Hollywood festen vi ska ha på torsdag! (Och ja, jag vet att jag uppdaterar lika ofta som en kratta, ska försöka bättra mig...)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar