tisdag 13 december 2011

Önskelista

Vintern i Stockholm är grön och regning, konstigt nog så trivs jag bra när det är så... Idag är det Lucia och det betyder att det är en vecka tills jag flyger hem! Ser jättemycket framemot det ska ni veta! Det kommer bli fest. Här är min önskelista:

1. Gå ut och dansa med all the single ladies
2. Åka på roadtrip med Daniela & Edit med massa bra musik i bilen
3. Ha reunion med Fia & Katarina och berätta hemligheter
4. Äta på calzone mitt i natten
5. Baka pepparkakor och lyssna på Charlottes julsånger
6. Klättra på tak med Ellen
7. Ragga med Julia hela nätterna
8. Träffa mina lifetjejer!
9. Se på Gilmore girls med Benjamin & Fia (Hahah)
10. Sova över hemma hos Andrea i Brändö
11. Köpa dragster på Halpa-halli
12. Leka med Barbie med Ellie, Nattie OCH Bebbe! (Obligatoriskt!)
13. Göra något mysigt med 90orna!
14. Titta på bonde söker fru eller något annat fånigt med mamma och pappa
15. Gå ut och gå i vintermörkret med mamma & Elvis
16. Härja med Jakob & Nicolina så mycket jag hinner

















 Älskar er av hela mitt hjärta era fjantar!

8 kommentarer:

  1. jei! det kommer verkligen bli FEST <3

    edit

    SvaraRadera
  2. JA: Nr 17. Äta grädde med Beckasin!!

    SvaraRadera
  3. Du är bara bäst Jossan! ska bli så roligt att ses igen <3

    Daniela.

    SvaraRadera
  4. <3 Vi får baka pepparkakor efter jul, då Nicolina också är hemma. Vi saknade er så vid första baket! Fick lite tröst av Charlottes sprittande sång! pussokram mamma

    SvaraRadera
  5. Gilmore girls - check! Sjukt kul att du är i stan över lovet! / benjamin

    SvaraRadera