onsdag 29 augusti 2012

She's back on the ocean, she's back on the ocean.

Idag känner man att det börjar närma sig september, det är dock ingen angst över det utan mera en upprymdhet över att få gå vidare. Kaffe med två vänner slutade med att vi funderade på att rymma ut i skogen som Bon Iver eller killen i Into the wild och isolera oss från alla människor och skapa lite mästerverk. Såna idéer kan man känna att rycker i en lite nu och då! Det uppskattar jag verkligen, vilda idéer som målas upp och som provocerar fram andra tankar, man måste vidare hela tiden, kan inte stanna, kan inte bara bli bekväm. Efter en sån här fin sommar så känns det nog som att man kan göra precis vad som helst och lyckas.

Nu ska jag fara ut och skejta och dricka te med en kompis för jag är tjugoett år och fri och obunden och jag kan göra precis vad jag vill! Allt är så typiskt och rätt just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar