söndag 18 september 2011

Jag ser sprickor i horisonten som ingen ser

For med J till Klara imorse, och kom fram till att jag älskar blandningen av alla möjliga sorts människor som finns där. Hur de tittar på och tar i varandra, det är något särskilt. Två killar från Dream center var där och delade lite från Los Angeles. Jag blir alltid lika gripen av de här berättelserna om människor som fått en vision och sen bara förverkligat den. Ord som cause, syfte, vision gör mig helt skakis. Känns som att Gud försöker tala om något för mig.

Har för övrigt haft finaste familjen på besök i helgen och blivit lite kär i Daniel Adams-Ray. 


 





















Igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför
Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd
Jag vill känna mer, se mer än jag ser, något kommer brännas ned
En miljon på banken men ingenting att leva för

1 kommentar:

  1. JO visst kan man tycka att Daniel är en söt liten typ tills man hör hans vidriga låt som han gjort tillsammans med Oskar L. Om du vill veta vad han sjunger kan du höra det här:
    http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3718&grupp=12800&artikel=4581949

    SvaraRadera