fredag 23 september 2011

Jag var Alexander Supertramp!

Idag gick jag ut i naturen och låtsades att jag var Alexander Supertramp. Jag lyckades ganska bra faktiskt, förutom att jag inte blev förgiftad av någon oätlig växt och avled i en gammal övergiven van. Jag promenerade omkring bland äppel och päronträden förbi alla idylliska familjevillor. Sedan gick jag ner till judarn som är helt magisk på hösten! Älskar att promenera där, man känner sig lite magisk själv. Träffade vita hästar men inga prinsar. Och det var feelgood, för det var på riktigt. Jag var på riktigt.

Hösten och jag trivs ihop, det har vi alltid gjort.

1 kommentar:

  1. Hej på dej Jossan! Måste googla på Alexander Supertramp för att jag inte hade hört historien om honom. Intressant vad det finns för människor och vilka livsöden! Allt gott till dej min äventyrare! Håll dej till Brommas äppel- och päronkorgar! ;) Kram mamma <3

    SvaraRadera