fredag 13 januari 2012

I made the perfect cartwheel!

Är hemma och slöar ikväll och försöker kurera min förskylning efter att ha suttit och skrivit hemtenta hela dagen. Den va pain. Men nu är det över, tack och lov! Jag kollar på new girl och måste säga att jag gillar det. Att vara tillbaka i Sthlm har känts annorlunda och det är bra, att vara hemma i Finland gav mig perspektiv. Jag känner mig lugnare och som att jag kan tänka klart. Men fortfarande finns en del saker att reda ut.. and so it goes. Huvuden är ingen enkel sak, det kan vara rätt råddigt. Men jag känner att saker är klarare än förut, och det får mig att må bra.

Igårkväll gick jag med på en insamlingskonsert för Afrikas horn som diakonia ordnade, mycket bra grej! Zakala musica! Det var en kille där som gjorde spoken word, och hans dikter var så bra. Jag tänkte att skulle han ge ut en bok skulle jag köpa den. Jag gick och snackade med honom efteråt och det slutade med att jag fick hans bunt med dikter. Helt perfekt.

"Jag önskar du fick en murbräcka eller röntgen i blicken"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar