fredag 10 februari 2012

Everyone else in the room can see it, everyone else but you

Jag har kommit fram till det, with all due respect tysta lugna dagar, att späckat program är väldigt stimulerande. Älskar när man tänker tillbaka på en dag och massor har hunnit hända. Sån dag har det varit idag. Och jag har haft jättetrevligt! Mycket utbyte & diskussioner. Vi satt ute på en krog på brommaplan ikväll då jag hörde mig själv berätta om hur vårt demokratiska system egentligen bara grundar sig i kapitalism. Vad kan man säga, ibland överträffar man helt klart sig själv. Men egentligen borde jag tacka mina pepptalkers one direction, utan er skulle det aldrig blivit något av mig.

30 days of music: 05 - A song that reminds you of someone
Det finns bara en person i hela världen som den här låten kan påminna mig om och det är Fialisa. HETING! Pepplåten!

6 kommentarer:

  1. Oj, ha ha int hitta din blogg före nu, å nu sitter ja å läser å läser å saknar å saknar! Du e epic <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Julia vännen! <3 Va kul att du hitta den. Du är fantastisk! Läser nog din blogg också, jätteroligt att få följa med i ditt liv fast jag inte e där. Kram!

      Radera