tisdag 20 mars 2012

Your true colours are beautiful, like a rainbow

Idag ska jag ha en gör vad som helst kväll. Jag har inget inplanerat så jag ska bara njuta och göra sånt jag vill. Baka, göra ett collage om Indien, städa rummet, lyssna på musik som får en att tänka efter, kanske plugga lite.. men bara om jag vill.

Att vara snäll mot sig själv är underskattat. Det finns alltför många människor som slösar bort hela sina liv på att trycka ner sig själva. Vem hjälper det egentligen? Så kom igen, var lite snäll mot dig själv, du är fantastisk.

 

 Henne ska jag se imorgon. Good times.

2 kommentarer:

  1. Fina Jossan! För några veckor sen skrev jag en tråkig tenta och så såg jag dig gå mot skolan i solen med en fin fjällrävenjacka och longboarden under armen. Du såg såg fri och fridfull ut. Kram på dig!/Therese

    SvaraRadera
  2. Åh vilken bra kommentar. Vad glad jag blir. :) Kram på dig själv Fin-Therese!

    SvaraRadera