måndag 1 oktober 2012

"Han har ju cowboybyxor!!"

Sitter pa hostelet och ska snart borja ta mig ivag till tagstationen. Pa grund av det faktum att jag ar en skitig backpacker valde jag billigaste mojliga hostelet jag kunde hitta och hamnade inte helt ooverraskat i Londons slumomrade. Och som jag gillar det! Det kanns mer som mellanostern an Europa. Jag hade samma kansla da jag besokte Malmo forra aret. Alskar att hora gamla gubbar tala bruten engelska och salja saker billigare an de borde. Vad ar Oxfordstreet och Westminster jamtemot detta? Ibland tycker jag nog att var vasterlandska kultur ar sjukt trakig.

Igar kvall jagade jag och Olivia runt hela Notting Hill efter den blaa dorren som tydligen inte langre ar den riktiga dorren men som atminstone befinner sig pa samma plats, till slut hittade vi den. Tyvarr var Hugh Grant inte hemma sa jag fick ingen bild pa honom. Vi avslutade kvallen med hillsong young adult after party som dom hade pa en krog/bowlinghall. Det var os. Kyrkan har ar sa inspirerande! Vi dansade med en cowboy som paminde mig om nagon och som trodde att han kunde dansa. Det var roligtroligt.

Men nu ska jag sticka ner mot kusten. Hejtå

Min kära slum


Mycket engelskt















Blå dörren eller


Åka tunnelbana och fotografera ogenerat











Vy
Big Ben eller

Chinatown!

Obligatorisk

Young adult feest

Crazy Oliiiva

Han måste ha övat på det där smajlet

Cowboybyxor!!!

2 kommentarer:

  1. God morgon Jossan! Läser ditt inlägg med ett leende, saknar dej! <3

    SvaraRadera
  2. Låter som du har de riktigt härligt - i Jossan anda! ;) Sköt om dig! /Emelie

    SvaraRadera