fredag 5 oktober 2012

I tried to put bird in a cage oh fool that I am!

Det var en gång två hjältar som höll på att bygga ett hus ute i skogen. 



























































Senaste tiden har jag spenderat ute på engelska landsbygden och testat på lite old school living  utan elektricitet & rinnande vatten. Och jag skulle göra om det när som helst. Matt och Jules håller på att bygga ett hus gjort av återanvänt virke och vill bygga allt så ekologisk som möjligt. De odlar också egna grönsaker och kryddor. De bor där ute i skogen med en vision om att leva så naturnära och naturvänligt som möjligt. Första kvällen jag var där satt vi och drack te och pratade i flera timmar och efteråt sa Jules "This is what happens when you don't have a TV. You might even get to know each other."

4 kommentarer:

  1. Ja-a du har nog det fint du!
    Haha, sista raden är så klokren och sann!!

    SvaraRadera
  2. naaa Jossan! De dar e ju helt underbart! Wow!

    SvaraRadera
  3. Hej på dej! <3 Var hittar man såna intressanta vänner? ;)

    SvaraRadera
  4. Hej igen! Jag tyckte killen liknade nån...nu kom jag på det. Han liknar ju Martin Timell och dessutom är de båda husfixare. :) Kram mamma

    SvaraRadera